Wednesday, June 25, 2008

بحط نفسي في مواقف بايخاااااااااااااااااااااااااااااااااه




أوكيه ... هاحكيلكوا اللي حصل أمبارح بس مش عايزة شتيمة ... اللي عايز يعلق يعلق بأدب ... أه أنا مش نافصة ... كفايه اني باشتم نفسي من أمبارح


أمبارح جوزي حبيبي قاللي أنا هاعدي عليكي ونروح نلف شوية نشوف الأماكن اللي ممكن نحتفل فيها مع أهلنا يوم فرحنا ...قابليني في ميدان لبنان عند بيتزا هت ... قلتله ماشي .. نزلت وأخدت تاكسي .. بعد شوية لقيته بيتصل يقولي أنه وصل ... قلتله خلاص يا حبيبي قدامي خمس دقايق وأكون عندك

المهم وصلت ونزلت من التاكسي وأدور على أحمد .. مافيش أحمد ... أتصلت بيه قاللي دقيقتين وأكون عندك ... قلتله ماتتأخرشي يا أحمد الجو حر ومافيش حتة ضلة أقف فيها قاللي حاضر...

طبعاً انتوا عارفين أمبارح كان حر أد ايه ... والشمس فضلت عمودية لحد بعد الساعة ستة .. عدوا دقيقتين ... خمسة...عشرة... خمستاشر وأحمد مجاش ... وكل ما أتصل بيه يكنسل عليا


طبعاً اتنرفزت آخر حاجة ... وبقيت مش طايقة نفسي والعفاريت بتتنطط في وشي .... وبعدين بعد خمستاشر دقيقة ظهر الأستاذ


رحت أركب العربية وأنا هاموت من الغيظ وأول مادخلت أتخانقت معاه

"ممكن أعرف أتأخرت ليه ... المفروض أنك واصل من قبلي ... كنت فين ... وكل دول دقيقتين ... ده عدا ربع ساعة وانا واقفة في الشمس ... أنا عايزة أعرف أنت كنت فين ... وبعدين مابتردش عليا ليه .. بتكنسلني ليه ... لو أنت هاتتأخر قولي عشان أقعد في حتة لغاية مانت تيجي ... لكن بتكنسلني ليه أنا مش فاهمة"

وغصب عني عنيا دمعت من كتر الغيظ.. وهو كان بين كل جملة والتانية من اللي أنا قلتهم بيحاول يهديني ومبتسم في وشي أبتسامة تغيظ ... وانا مش مدياله فرصه ينطق وأول ما سكت قاللي

"أنا أسف يا حبيبتي ... بصي كدة على الكنبة ورا"


بصيت ورا لقيت أجمل بوكية ورد في الدنيا ... حبيبي أتأخر عليا عشان كان بيشتريلي ورد...


بصيتله تاني وأنا بحاول أعمل نفسي لسة متنرفزة والدموع لسة في عيني... طيب ليه مارديتشي على التليفون تقولي أنك هاتتأخر بدل مانا واقفة قلقانة مش عارفة أنت فين


قاللي عشان أنتي يا حبيبتي هاتفضلي تسأليني أنا فين ومش هاتهدي ألا لما تعرفي وانا عايز أعملها مفاجأة ... والله الراجل هو اللي أخرني ... أنا أسف.... وأجمل أبتسامة على وشة....


أنا أللي آسفة يا حبيبي

10 comments:

Om Yassin said...

ya dodoooooooo 7ram 3leki nfsy mara wa7da bs ytl3 3andk 7a2 dayman kda ksfana

rabena ykoon fe 3onk ya ahmed m3a elbent de

Israa

Dalia w Ahmed said...

وبعدين بأه ... ما قلتلك أنا مش ناقصة .. انتي عارفة الجنونة بأه لما بتطلع

قضية عم أحمد Ahmed Case said...

أقول ايه
الورد هو اللى قال .

أهدي واضحك في وش اي نرفزة الدنيا تطلع أحلى

سبهللة said...

بعد كدة ابئى خليكي صبورة شوية
انتى لسه يا ما هاتشوفى بعد الجواز
مفاجات اكتر من دى بكتير بس نوعها مختلف
عموما ربنا يسعدكم ويتم لكم على خير ويرزقهم بالذرية الصالحة

وبعدين لو سمحتى ابئى شيلى
word modification

أحمد منتصر said...

هههههههههه مفيش حد يقابل حد ف الحر ده يا داليا

:)

حزينه said...

السلام عليكم

احنا دايما كدة مستعجلين


ربنا يخليكوا لبعض



اوعى تزعليه تانى




ح
ز
ي
ن
ه

Salma Amer said...

ده عيبه ان احنا متسربعين دايما:)
ربنا يخليكوا لبعض ويسعدكم يا دودو

صاحب المضيفة said...

موقف رايق بجد يستحق السكوت مرة واحده كمان


ربنا يديم سعادتكما على طول ويهينكم ببعض



تحياتي

confused said...

lol :D typically you ya dodo :P

Anonymous said...

ده مايمنعش انه كان ممكن ينزل بدري شوية عشان يستلم الورد قبل المعاد وما تستنيش في الشمس :D
انا مش بهدي النفوس ولا حاجة :) انا قصديبس ان موقفك مش كان عادي وتحت تأثير الحر :((